آموزش سرچ کنسول

ساخت وبلاگ


روایت سرچ کنسول از یک رابطۀ اصلی و صمیمی آغاز شد.

ارتباط‌ دوستی و همیاری گوگل با صاحبان وب سایت‌ها. گوگل کاربرهای وب را به آموزش سرچ کنسول تارنما‌ها هدایت می‌نماید و از آن طرف وب سایت‌ها درخواست‌هایی از گوگل دارا هستند. این رابطۀ از صمیم قلب هر روز بغرنج‌خیس میشود. به همین ادله گوگل تصمیم گرفت برای صاحبان و کارشناسان تارنما‌ها یک ابزار واسطه بسازد. این ابزار سرچ کنسول گوگل (Google Search Console) یا این که به عبارتی وبمستر تولز دیرین میباشد.

سرچ کنسول ابزاری میباشد که حضور تارنما‌ها در نتیجه ها جستجوی گوگل را رصد و عیب‌یابی می‌نماید.

با سرچ کنسول گوگل سعی وب سایت در حاصل کاوش را می فهمیم، در‌حالتی که غلط و اشتباهی صورت دهد اعلام می‌نماید و در صورتی درخواستی مثل حذف یک شیت از موتور جستجوی گوگل داشته باشیم با این ابزار آن را به گوش گوگل میرسانیم.

اما این ارتباط مدام مهربانانه وجود ندارد. درصورتی که خطایی از شما راز بزند گوگل جریمه‌هایش را با سرچ کنسول اعلام می‌نماید.

در‌حالتی که هنوز سرچ کنسول را برای تارنما خویش فعال سازی نکرده‌اید با امداد راهنمای تصویب و اتصال سرچ کنسول این شغل را ایفا دهید. این نوشته‌ی علمی یک راهنمای اول برای شناخت با تجهیزات و قسمت‌های متعدد این ابزار میباشد.

سرچ کنسول چیست؟
سایت‌هایی وجود دارااست که بیشتراز ۹۰ درصد ترافیک خویش را از روش جستجوی گوگل به دست میاورند. این منبع وسیع ترافیک به اندازه‌ای اساسی میباشد که کوچکترین اشتباهی میتواند یک دستیابی‌وکار را زمین بزند.

وب سایت‌ها می خواهند ترافیک ورودی از طرف گوگل را بیشتر نمایند و گوگل هم از طرف دیگر می خواهد سرویس ها خودش را کیفیت بالا بهتری ارائه نماید. این اواسط یک نیاز اصلی شم میشود. ابزاری که بتواند نماد دهد یوزرها با جستجوی چه عبارتی به وب سایت ما می‌رسند، تعدادی درصد آن ها روی نتایجی از سایت ما کلیک می‌نمایند و احتمالاً چه مشکلاتی سبب گردیده وب سایت در حاصل چشم نشود.

گوگل که نمی‌توانست به میلیون‌ها تارنما مو جود در عالم مدد تلفنی یا این که حضوری ارائه نماید‍! به همین استدلال سرچ کنسول را ایجاد کرد.

درحال حاضر سرچ کنسول آماری بی نقص از کمیت و چگونگی حضور سایت‌ها اعلام می‌نماید و یکسری تهیه و شغل موثر دیگر هم ایفا می دهد.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 122 تاريخ : دوشنبه 30 خرداد 1401 ساعت: 18:30


تفاوت گوگل آنالیتیکس و گوگل سرچ کنسول (وبمستر گوگل)
ما برای اینکه بتوانیم در گوگل بهتر بدرخشیم و بتوانیم به رقابت با رقیبان بپردازیم، آموزش سرچ کنسول می بایست طرز داخل شدن به شیت مهم گوگل را بدانیم، در واقع آشنایی گوگل و ربات های موتور کاوش و یافتن استراتژی مطلوب برای دستیابی و کارمان و یافتن کلمه ها کلیدی که مارا به هدفمان برساند و یااینکه بدانیم نسبت به رقیبانمان در کجا ضعف یا این که قوت داریم تا بتوانیم پیشی بگیریم، همینطور می بایست بتوانیم نیاز یوزرها و بازار را صحیح تشخیص بدهیم، تا بتوانیم به غرض مهم برسیم و به بی راهه نرویم.

ابزارهای متعددی وجود دارااست که به ارزیابی وبسایت خودمان بپردازیم و خطاها و نواقص را رفع کنیم، دو ابزار حاذق و بدون پول در چنگ وبمستر جای دارد که بسیار کاربردی میباشد، گوگل آنالیتیکس و سرچ کنسول که ابزار ارائه گردیده بوسیله گوگل می باشند و یاری متعددی به ما میکند

گوگل آنالیتیکس در واقع کاربرد تجزیه وتحلیلی وبسایت را داراست یک ابزار به طور کامل اثر گذار و کاربردی که برای سعی خوب وب سایت، ارتقا فروش و…میباشد


تفاوت گوگل آنالیتیکس و گوگل سرچ کنسول

گوگل آنالیتیکس چیست و چه اطلاعاتی به ما می دهد؟

اشخاص متعددی را چشم ایم که فیلم های آموزشی گوگل آنالیتیکس را مشاهده کرده اند ولی هنوز هم برایشان مکان پرسش میباشد که عمل اساسی گوگل آنالیتیکس چیست؟ شاید بدین خیال و خاطر میباشد که اشخاص کمتر با این ابزار کارکرده اند و یا این که طریق شغل کردن را درست یادگرفتن ندیده اند، بارها اتفاق افتاده از وبمستری که سالیان دراز seo اعمال میداده پرسیده ایم که عمل اساسی گوگل آنالیتیکس چیست و پاسخ نامفهومی داده میباشد، و یا این که تفاوت گوگل آنالیتیکس و گوگل سرچ کنسول را نمیداند و میپندارد هردو یک کاربرد دارا هستند.

 

کاربرد گوگل آنالیتیکس چیست؟
به لهجه بی آلایش خواهیم توانست بگوییم، یک گزارش از بازدیدکننده های تارنما خودمان، ترافیک وب سایت، اشاره ظریف به ترافیک دریافتی از واژه و کلمه کلیدی، و مجال نگه داری مخاطب در تارنما شما با کدام کلمه و واژه کلیدی بوده میباشد را به شما گزارش می‌دهد، همینطور مواقعی مانند اینکه کدام محتوای شما عالی بوده میباشد

ما آغاز بایستی سایتمان را در گوگل آنالیتیکس تصویب کنیم تا بتوانیم از این ابزار استعمال کنیم

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 192 تاريخ : يکشنبه 29 خرداد 1401 ساعت: 14:41


احتمالا برای شما هم اتفاق افتاده که گزارش خطاهای Crawl سرچ کنسول را آموزش سرچ کنسول نظارت فرمایید و متوجه گردید که صدها خطای گوناگون درین ورقه وجود داراست. مهم‌ترین مشکلی که در‌این فرصت برای شما پیش میاید، این میباشد که نمی دانید از کجا آغاز نمایید. ولی نگران نباشید؛ در‌این نوشته ی علمی قصد داریم شیوه رفع خطاهای ۴۰۴ را با هم تحقیق کنیم. با ما یار و همدم باشید:

خونسردی خودتان را نگهداری نمایید
خطاهای کراول معمولا قابل پیشگیری نیستند و برای کلیه پیش می‌آیند. همینطور این مشکلات سریعا روی کارایی بهینه سازی شما هم اثر نمی گذارند و به همین خیال و خاطر نیازی به نگرانی بابت این زمینه وجود ندارد. اما خوب میباشد کارایی نمائید در کوتاه ترین مجال ممکن این خطاها را برطرف نمائید. اینکه تعداد خطاهای کراول شما نادر باشد، یک سیگنال مثبت برای گوگل به حساب آورده می شود و آرم این میباشد که سایت شما در شرایط خیر و خوبی جای‌دارد. همینطور در‌حالتی که تعداد خطاهای این نصیب کمتر باشد، یوزرها هم کمتر با خطاهای مرتبط با سرور و وب سایت مواجه خواهند شد. یادگرفتن سرچ کنسول گوگل را برای آشنایی بیشتر این ابزار تحقیق نمائید.

اولیه از کلیه، همگی اشتباهات را تحت عنوان رفع گردیده نماد بزنید
ممکن میباشد این پیشنهاد در اولِ شغل یه خرده خنده دار به لحاظ رسد، ولی با این فعالیت میتوانید به صورت منظم تری با خطاهای کراول تقابل نمایید. نخسین بار که به خطاهای Crawl نگاه می‌کنید، ممکن میباشد صدها خطای متفاوت را ملاحظه کنید. جستن مسیر خودتان از در بین این همگی نادرست ممکن میباشد عمل خیلی رنج باشد.

به همین خیال عالی میباشد پیش از هرکاری، همگی مشکلات را تحت عنوان رفع گردیده نماد بزنید (Mark As Fixed) و آن‌گاه از آغاز استارت فرمائید. خطاهای Crawl غیرمرتبط مجدد ظواهر نخواهند شد و خطاهایی که رفع کردن آنان خیلی اساسی میباشد، مجدد در گزارش چشم خواهند شد. بعداز اینکه گزارش را به طور بدون نقص تمیز کردید، بایستی شغل های ذیل را جاری ساختن دهید.

مشکلات را هفته ای یکبار ارزیابی نمائید
یک روز اثبات را در طی هفته برای تحقیق خطاهای کراول گزینش فرمایید و هر هفته این نصیب را رسیدگی فرمائید. بدین ترتیب مقدار خطاهای کراول کمتر خواهند شد و به راحتی قابل رفع شدن میباشند. بنابراین متوجه خواهید شد که کدام ایرادات هفته گذشته وجود نداشته اند و به راحتی می‌توانید آنان‌را برطرف نمائید. اما این اشتباهات اشکال مختلفی دارا‌هستند که در‌پی کلیه آن‌ها‌را نظارت خوا‌هیم کرد:

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 204 تاريخ : شنبه 28 خرداد 1401 ساعت: 16:36


پس از پژوهش ظریف تغییرات سرچ کنسول تازه گوگل در مقایسه با ورژن آموزش سرچ کنسول کهن خیس آن می قدرت نکاتی مثبت و بعضی منفی پیدا نمود. در‌پی به بعضی از آن ها اشاره خوا هیم داشت.

1. ارائه داده ها 16 ماه در گوگل کنسول نو
در ورژن دیرین google search console قابلیت مشاهده داده های مرتبط با ترافیک سرچ در دوران 3 ماهه را داشتید. ولی با گذر از ورژن دیرین و روی عمل وارد شدن سرچ کنسول تازه گوگل میتوانید داده ها 16 ماهه ای را در مشت داشته باشید و این حادثه مهمی میباشد. به دلیل آن که شما می‌توانید فرایند تغییرات وب سایت را در زمانبر بازه آیتم پژوهش قرار دهید. در فیض ادراک بهتری از کارایی وب سایت خویش پیدا خواهید کرد.

 

2. ارائه گزارش های مرتبط با بک پیوند ها
در ورژن نو وبمستر تولز گزارشی درباره لینک و پیوند های نو ارائه میشود که در آن اطلاعاتی مرتبط با بک لینک و پیوند ها نیز در دسترس میباشد. به همین ادله در حالتی که شما از ابزاری غیروابسته برای در دست گرفتن لینک و پیوند های فرنگی داده گردیده به صفحه ها وبسایت خویش به کارگیری نمی‌کنید، میتوانید از این گزارش سود ببرید. به یاری این گزارش میتوانید بفهمید که دقیقا چه اشخاصی به چه صفحاتی از وبسایت شما پیوند داده اند. فهمیدن این قضیه در واقع اولی گامی میباشد که می بایست برای ارتقاء ترافیک در صفحه ها فروش خویش بردارید.

3. ارائه گزارش های مرتبط با سعی وبسایت و نرخ کلیک آن (CTR)
گزارش کوشش سرچ کنسول تازه گوگل اطلاعاتی درباره نرخ کلیک و impression وبسایت در دست شما قرار میدهد. وبمستر تولز این قابلیت را به شما می‌دهد که 999 فیض نخستین CTR را در فرمت CSV برای هر کاغذ تارنما، لغات کلیدی، کشورها و نوع سود مشاهده نمائید. ارائه اینگونه گزارش هایی در سرچ کنسول گوگل سبب ساز گردیده است که داده های آن به طور عملی آیتم استعمال قرار بگیرند.

impression چیست و چه فرقی با CTR دارااست؟ در صورتی‌که بخواهیم تمجید دقیقی درباره این اصطلاحات ارائه دهیم می بایست بگوییم CTR به نرخ کلیک اشاره داراست. یعنی دقیقا درصد تعداد کلیک هایی که در نتیجه ها کاوش گوگل به حساب آوردن میشود. مشخصا هر چقدر که درصد نرخ کلیک عالی باشد، وبسایت تلاش بهتری را داشته میباشد. البته impression در واقع تعداد بازدید از تارنما را اکران میدهد. شما تعداد اکران یا این که به طور معمولی خیس شرایط و عنایت وبسایت در موتورهای کاوش را میتوانید به یاری impression سرچ کنسول تازه گوگل اخذ فرمائید. داده های عددی ارائه گردیده معمولا تعداد اکران تک تک وب سایت و به طور جزئی خیس تعداد اکران وب سایت برای هر واژه کلیدی را به شما علامت میدهد.
4. ارسال نوتیفیکیش هایی درباره سالم وب سایت
در‌صورتی‌که شما از google search console برای پیگیری اشتباهات وب سایت استعمال میکنید، هشدار نو وبمستر تولز میتواند بسیار کارآمد باشد. مزیت نو این خدمت این میباشد که هر فرصت اتفاقات مهمی روی وبسایت شما اثر گذاشت، از روش یک نوتیفیکشن آن را به سمع و نظر شما میرساند. به همین عامل دیگر نیازی وجود ندارد هر موضوعی را به طور غیر وابسته زیر تحقیق داشته باشید. این نوتیفیکیش ها در سمت راست بالای نوار سربرگ گوگل سرچ کنسول نشانه داده می‌شوند.

5. قابلیت و امکان اصلاح و تصویب مجدد صفحه ها فارغ از اخذ ارور Correction
در سرچ کنسول قدیم گوگل این قابلیت را داشتید تا صفحاتی که خطاها آن ها را رفع کرده اید را مجدد ارسال و تصویب فرمائید. البته کلیه سابقه ارورها معلوم گردیده پس از اصلاح از سرچ کنسول شما تمیز می شدند. در سرچ کنسول تازه گوگل شما همچنان قابلیت و امکان اصلاح و تصویب مجدد صفحه ها خویش را دارید. با این حالا دیگر مثل ورژن قدیم ارورهای معین گردیده بعداز برطرف شدن، تمیز نمیشوند. در سود این قابلیت را نیز خواهید داشت که ارورهای تکراری را ردیابی و پیگیری فرمائید.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 235 تاريخ : پنجشنبه 26 خرداد 1401 ساعت: 15:03


سرچ کنسول چیست؟
سرچ کنسول ابزاری آنلاین و بدون پول میباشد که با ارائه آماری آموزش سرچ کنسول از همت و همت وبسایت؛ وصال به سکو بلندتر در شیت کاوش گوگل را تسهیل می نماید. آمارهایی که دربرگیرنده ارورهای وبسایت، تعداد ورودی های تارنما، تعداد پیوند های داخلی و فرنگی و… است. با استعمال از سرچ کنسول می شود به نظارت سایت پرداخت و از کیفیت سعی تارنما با خبر شد.


گوگل سرچ کنسول
این ابزار امداد می نماید تا متوجه گردید که یوزرها با چه عباراتی به شیت وبسایت شما شیوه پیدا کرده اند. همینطور متوجه میشوید از لحاظ موتورهای کاوش گوگل به چه شکل چشم می‌شوید. تمامی مواقعی که گفته شد برای بهینه سازی تارنما امری ضروری میباشد. برای استخراج داده ها بیشتر در مورد seo تارنما مسلما نوشته‌ی علمی ” seo چیست ” را تفحص نمائید.

با امداد سرچ کنسول می‌توانید صفحه ها بلندتر وبسایت خویش را ملاحظه کنید و در جهت بهبود آن‌ها سعی نمایید. همینطور می‌توانید تارنما را از لحاظ فنی گزینه پژوهش قرار دهید. برای مثال، اینکه وبسایت شما با گوشی سازش داراست (Responsive) یا این که نه. بابیان مواقعی که گفته شد از التفات و بایستگی به کارگیری از سرچ کنسول مطلع شدید، در‌پی به کیفیت اتصال بدین ابزار میپردازیم.

لزوم به کار گیری از سرچ کنسول
شما با اتصال به سرچ کنسول، سیگنالی جهت خزش موتورهای کاوش گوگل ساخت و ساز می‌کنید تا اینترنت سایتتان را در نتیجه ها کاوش گوگل قرار دهند. همینطور گزارش و داده های عددی مهمی را اخذ می‌کنید که فارغ از دسترسی به‌این داده ها نمی توانید اینترنت سایتی را seo فرمائید و به نتیجه ها بلندتر گوگل برسانید.

در‌حالتی که تارنما در گیر ارور یا این که غلط گردد از روش پست الکترونیک به شما استحضار داده می‌گردد و می‌توانید در او‌لین مجال ارور تولید گردیده را برطرف فرمائید. در سود برای پیشرفت در عملکرد سایت، ضروری میباشد که اینترنت سایتتان را به سرچ کنسول گوگل متصل فرمائید.

کیفیت اتصال سرچ کنسول به تارنما
برای اتصال سرچ کنسول به تارنما می بایست از یک جیمیل دارای اعتبار استعمال فرمائید و وارد ورقه مهم سرچ کنسول گردید. با کلیک بر روی مورد start now و بعداز ورود به سرچ کنسول میتوانید از دو شیوه به کار گیری فرمایید.


ورود به سرچ کنسول
نحوه اولیه از روش URL prefix است. در‌این طرز می بایست نشانی تارنما خویش را با پیشوند مانند: https://kaizenbcc.com/ وارد کرده، بعد روی دکمه Continue کلیک نمائید. درین طریق برای افزودن ذیل دامنه ها بایستی به طور مستقل مبادرت فرمائید.

در طرز دوم که Domain میباشد شما می بایست نشانی وبسایت را فارغ از پیشوند مانند: kaizenbcc.com وارد فرمایید. آنگاه روی دکمه Continue کلیک نمائید. درین شیوه دیگر نیاز به اضافه کردن زیردامنه ها به طور مستقل وجود ندارد. برای تصویب مالکیت این طریق می بایست از DNS record به کارگیری فرمائید.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 127 تاريخ : سه شنبه 24 خرداد 1401 ساعت: 16:10


یک کدام از ابزارهایی که امروزه برای محاسبه و پیشرفت در آموزش سرچ کنسول عملکرد تارنما از آن به کار گیری می‌شود، سرچ کنسول گوگل (google search console) اسم داراست. پس از نصب گوگل سرچ کنسول و یادگرفتن طرز عمل با آن می شود به شکلی مطلوب از آمارها و ابزارهای داخل آن استفاده کرد. پیش خیس این ابزار بسیار توانمند با اسم وبمستر تولز گوگل شناخته می‌شد البته در سال 2015 اسم آن به گوگل سرچ کنسول تغییر تحول یافت. گوگل روی این خدمت و خصوصیت های آن به صورت مداوم فعالیت کرده و همواره درپی بهبود وضعیت آن میباشد. به همین استدلال جدیدا سرچ کنسول تازه گوگل به بازار معرفی گردیده‌است که قصد داریم در‌این نوشته‌ی‌علمی از مقر علم صاحب خانه فا به فراگیری گوگل کنسول تازه و رسیدگی تفاوت دربین سرچ کنسول نو و قدیم بپردازیم. در شرایطی که هنوز وب سایت خویش را در‌این ابزار قادر تصویب نکرده اید همین هم اکنون مبادرت فرمائید!

 راهنمای تصویب وبسایت در سرچ کنسول گوگل

موضوعاتی که درین نوشته‌ی علمی به آن ها پرداخته شود، عبارتند از:

گوگل سرچ کنسول چیست؟
فراگیری سرچ کنسول نو گوگل
مزایا سرچ کنسول نو گوگل
معایب سرچ کنسول تازه گوگل
گوگل سرچ کنسول چیست؟
google search console چیست؟ این سوالیست که ممکن میباشد ذهنیت شما را به خویش سرگرم کرده‌باشد. در کل کنسول گوگل یک خدمت مجانی میباشد که با ارائه اطلاعاتی جامع درباره سایت شما و اشخاصی که از آن بازدید می نمایند، به بهبود حالت وب سایت در حاصل کاوش گوگل کمک می‌رساند. شما به راحتی می‌توانید به امداد وبمستر تولز درباره تعداد اشخاصی که از وب سایت شما بازدید کرده اند، شیوه جستن وبسایت و اینکه دقیقا به کدام یک از صفحه ها رفته اند یا این که چقدر توقف داشته اند، داده ها کاملی به دست بیاورید. حتی این شانس را خواهید داشت که تحقیق نمائید از روش موبایل وارد تارنما شما گردیده اند یا این که این فعالیت را به واسطه یک سیستم دسکتاپ انچام داده اند.

خلال اخذ همگی این داده ها، می‌توانید اشتباهات و ارورهای وبسایت را شناسایی و حل فرمایید. قابلیت و امکان اضافه کردن نقشه وبسایت یا این که ساخت و ساز robots.txt نیز از سایر مزیت های خدمت سرچ کنسول گوگل میباشد. مطمئنا در صورتی‌که شما بتوانید از همگی این آمارها و اطلاعات دردسترس به شکلی مطلوب استعمال کنید، می‌توانید اثر آن را در فرآیند شغل تارنما خویش حس نمایید.

در شکل تصمیم به تفحص بیشتر می‌توانید نوشته ی علمی گوگل سرچ کنسول چیست؟ را رسیدگی نمائید.


فراگیری سرچ کنسول نو گوگل
به تازگی گوگل از ورژن تازه گوگل سرچ کنسول رونمایی نموده است. سرچ کنسول نو گوگل در مقایسه با مثال قبل آن ها تغییراتی را داشته میباشد که به بهبود فیض آخری این خدمت نفیس امداد نموده است. بعضی از مهم‌ترین این تغییرات عبارتند از:

حذف اکران حاصل جستجوهای ناشناس، معدود وسعت و زمانبر
تسهیل نمودن روند اخذ اعلان وبسایت
اضافه کردن ابزار URL inspection برای پژوهش ایندکس بودن یا این که نبودن لینک و پیوند های وبسایت
ارائه گزارش های Manual Action در با پیاده سازی تازه
ارائه گزارش های جدیدی نظیر پوشش ایندکس، تلاش و لینک و پیوند ها
ارتقاء مقطع اکران داده ها از 90 روز به 16 ماه
تغییر‌و تحول در قسمت مدیر و مجوزهای یوزرها
و…
با تغییراتی که در سرچ کنسول تازه گوگل به وجود آمده میباشد صاحبان استحصال و شغل های آنلاین این شانس را خواهند داشت که به صورت بهتری سعی سایت خویش را در اختیار گرفتن نمایند. مشخصا وضعیت یک وبسایت در نتیجه ها گوگل قادر است اثر شگرفی در سود دریافتی داشته باشد. به همین عامل بایستی بتوان به شکلی اصولی تغییراتی را ایفا کرد که به فیض مثبت منتهی شود.

وبمستر تولز گوگل این قابلیت را آماده نموده است و با تغییراتی که ساخت و ساز کرده در سعی است تا اثر بهتری را در اصولی شدن سعی تارنما ها بگذارد. ولی زمینه ای که بایستی در لحاظ گرفت این میباشد که تغییرات همواره با حاصل مثبت یا این که گاها منفی یاروهمدم خواهد بود.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 109 تاريخ : دوشنبه 23 خرداد 1401 ساعت: 13:39


گوگل سرچ کنسول که اسم کهن آن گوگل وبمستر تولز – Google Webmaster Tools - میباشد، آموزش سرچ کنسول یک ابزار حرفه‌ای و مجانی ارائه گردیده به وسیله گوگل بوده که صاحبان وب سایت و سئوکاران میتوانند با به کار گیری از آن، داده ها ظریف تری از واحد سنجش بازدید، تعداد ایمپرشن و کلیک وبسایت خویش به همپا صفحه های پربازدیدتر و مواقعی مانند این اخذ نمایند.

گوگل سرچ کنسول یک کدام از مهم‌ترین و توسعه یافته ترین پلتفرم هایی میباشد که آن هم به طور مجانی، تجهیزات بسیار جذابی را به مدیران تارنما و سئوکاران ارائه میدهد.

با استعمال از گوگل سرچ کنسول می‌توانید دیتاهای بیشتری در باب وبسایت خویش به دست آورده و در seo تارنما خویش، خوش خیس بدرخشید. به‌دنبال به تحقیق تجهیزات مهم گوگل سرچ کنسول میپردازیم که با به کار گیری از آنها میتوانید بر روی وب سایت خویش مدیر بیشتری داشته باشید و براین اساس، حاصل بیشتری در seo حصول فرمایید.

چه‌طور تارنما خویش را در گوگل سرچ کنسول تصویب کنم؟
تصویب کردن وبسایت در گوگل سرچ کنسول مجانی و معمولی میباشد. برای جاری ساختن این فعالیت کافی میباشد راهبرد پایین را جاری ساختن نمائید:

1. وارد وب سایت گوگل سرچ کنسول به نشانی https://search.google.com/search-console/aboutشوید. آنگاه بر روی دکمه آبی‌رنگ Start now کلیک فرمایید. یا این که نشانی https://search.google.com/search-consoleرا وارد کرده و به طور بی واسطه وارد وب سایت گردید.

2. بعد از آن بر روی مورد Add property کلیک فرمائید.

3. در‌این نصیب از شما منظور می گردد که تارنما خویش را به دو شکل –استعمال از هر یک ازروی اختیار میباشد – ادد نمایید. سفارش ما آن میباشد که از طریق Add URL به کارگیری کرده که آسانی بیشتری دارااست. نشانی وب سایت خویش را به هم پا http://یا این که https://وارد کرده و آنگاه بر روی دکمه CONTINUE کلیک کرده و معطل بمانید.

4. آن گاه از شما مراد میگردد که پذیرش فرمائید که صاحب و مالک وب سایت ادد گردیده می باشید. برای ثابت مالکیت، طریق های گوناگونی درنظرگرفته شده که شل ترین آن دانلود یک پوشه html و آپلود آن بر روی هاست، قسمت Public_html میباشد.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 104 تاريخ : يکشنبه 22 خرداد 1401 ساعت: 14:01


دیدن سرچ کنسول تارنما نیوسئو به وسیله اکثری از شما مخاطبان عزیز آموزش سرچ کنسول به راه‌های متعدد درخواست گردیده بود، ما در‌این پست قصد داریم این مراد شمارا متفحص سازیم، البته پیش از آن مایحتاج میباشد به نکاتی اشاره کنیم: به وسیله نظارت سرچ کنسول تارنما می قدرت روءیت کرد که صفحه ها تارنما شما با لغات کلیدی گوناگون از چه منزلت و درجه ای در ورقه حاصل گوگل برخوردارند. درصورتی که فردی در حوزه seo مدعی است، می بایست بتواند مقام تارنما خویش را با لغات کلیدی مرتبط با بهینه سازی در نتیجه ها گوگل افزایش دهد، البته متاسفانه بعضا از اشخاص که در مورد بهینه سازی خویش را مدعا می‌دانند، سایتشان در هیچ یک از لغت ها اصلی مربوط به seo حتی‌در برگه نخستین هم مکان ندارد. 

این امری اساسی میباشد که برای یادگیری یک رشته یا این که تخصص، به سراغ شایسته ترین یا این که دست کم یک کدام از شایسته ترین های آن عرصه بروید و شایسته ترین بودن در بهینه سازی به وسیله مرتبه وب سایت با کلمات کلیدی مرتبط معلوم می‌شود. ضرب المثل دیرین “کوزه گر از کوزه شکسته آب می‌خورد” دست‌کم درباره ی دانش یادگرفتن seo صحت نمی نماید، پس در صورتی فرد یا این که شرکتی ادعایی در قضیه seo داراست بایستی بتواند وبسایت خویش را به خیر بهینه سازی نماید.

حالا به زمینه سرچ کنسول وبسایت نیوسئو می‌پردازیم که میتواند برای شما بسیار جالب باشد. بوسیله ابزار سرچ کنسول گوگل داده ها اساسی متعددی را میتوانید از تارنما خویش استحصال فرمایید، مثلا این داده ها می شود به موردها مرتبط با مقام صفحه های تارنما مبتنی بر لغات کلیدی متفاوت، داده ها مرتبط با تعداد اکران لینک و پیوند های شما در حاصل کاوش گوگل و تعداد کلیک های صورت گرفته روی پیوند های شما در صفحه ها حاصل کاوش اشاره نمود.

ویدیو مو جود در اولِ ورقه مرتبط با بررسی و رسیدگی سرچ کنسول وب سایت نیوسئو میباشد. در‌این کلیپ میتوانید ببینید که ما نزدیک به 700 عبارت کلیدی اصلی که اکثرا هم به حوزه seo مرتبط می‌باشند، در موضع دربین 1 تا 3 نتیجه ها کاوش گوگل قرار داریم. در صورتی کسی در این مورد مدعا باشد، می بایست توانسته باشد تارنما خویش را مانند نیوسئو در عبارت کلیدی مرتبط و اصلی به خیر seo کرد‌ه باشد.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 190 تاريخ : شنبه 21 خرداد 1401 ساعت: 14:09


کاربرد page experience در سرچ کنسول چیست؟
گوگل ارائه به روزرسانی الگوریتم page experience را به تعویق انداخته میباشد، آموزش سرچ کنسول یک کدام از دلایل اضافه شدن این میزان این میباشد که به صاحبان وبسایت ابزار بیشتری برای بهبود صفحه ها خویش برای بروزرسانی بدهید. این خصوصیت به شما یاری می نماید تا باور نتیجه ها فرمایید که تجارب کاربری بسیار خیر و خوبی را به خواننده گان بلاگ خویش ارائه می‌دهید.

دوست داران تعالی سرچ کنسول گوگل معتقدند، سرچ کنسول یک کدام از مفیدترین ابزارهای بلاگ نویسی میباشد که در آن وجود دارااست و از کلیه خوب، به کار گیری از آن تماماً بدون پول میباشد. و پس از مدتی فعال‌ساز‌ی آن، منبع نیکی برای ایده‌های نو میباشد.

گوگل به صورت مداوم سعی بر بهبود موتور کاوش و نتیجه ها کاوش دارااست، این بدان معنا میباشد که ما بعضی وقت ها شاهد اضافه شدن خصوصیت‌های نو به داشبورد سرچ کنسول گوگل هستیم. شیت Page Experience یکی‌از دیگر از خصوصیت هایی میباشد که می‌توانیم از آن برای در دست گرفتن خوا‌نندگان بلاگ یا این که اینترنت‌وبسایت استعمال کنیم.

در حالتی که با سرچ کنسول آشنا نیستید، آغاز نوشته ی علمی تصویب وبسایت در موتورهای کاوش را تحقیق نمایید.

درین نوشته‌ی‌علمی می خواهیم به جزئیات Page Experience بپردازیم و ببینیم این خصوصیت به ما چه می گوید و چه گونه خواهیم توانست حاصل وب لاگ خویش را در داشبورد سرچ کنسول خویش بهبود بخشیم.

آیا نتیجه ها Page Experience بر مرتبه بندی وب لاگ تأثیر میگذارد؟
یک کدام از اولی سوالاتی که ممکن میباشد داشته باشید این میباشد که آیا نتیجه ها Page Experience در سرچ کنسول بر جايگاه بندی بلاگ شما تأثیر میگذارد. طبق گفته گوگل، "نمره" Page Experience وب لاگ شما در هر شیت یا این که پست از بلاگ شما بر روی مرتبه بندی کاوش برای حاصل گوشی تأثیر بیشتری می گذارد.

این بدان مضمون‌ میباشد که هر پست الکترونیک یا این که کاغذ در بلاگ شما به طور غیروابسته برای Page Experience چک می گردد. در‌حالتی که یک URL از امتیاز ورقه نیکی منتفع باشد، سیگنال سکو بندی مثبت خواهد بود و به شما یاری می‌نماید تا نوشته‌ی علمی شما در حاصل کاوش مرتبه بالاتری داشته باشد.

آیا Page Experience به عبارتی page Speed Insights میباشد؟
سرعت وب لاگ شما همانگونه که در Page Speed Insights گزارش گردیده با معیارهای Page Experience که در اکانت سرچ کنسول گوگل خویش مشاهده میکنید یکسان وجود ندارد. با این وجود سرعت وب سایت یک کدام از معیارهایی میباشد که گوگل نمره Page Experience شمارا احتساب می‌نماید.

می‌توانید سرعت صفحه ها منفرد بلاگ خویش را در ابزار مجانی Page Speed Insights نظارت فرمایید. با این هم اکنون، اگرچه نمره ای که در Page Speed Insights می‌بینید ممکن میباشد به معنای سریع بودن وب لاگ شما باشد، ولی برای ارائه یک تجارب کاربری عالی کفاف نمیدهد.

گوگل انتخاب نموده است که تنی چند از عامل ها منجر ساخت‌و‌ساز یک تجربیات مثبت در یک وبسایت میشوند. سرعت وبسایت صرفا یک کدام از آنهاست.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 120 تاريخ : چهارشنبه 18 خرداد 1401 ساعت: 16:42


وبمستران و سئوکاران همواره همت می نمایند تا بتوانند سایت خویش را به شایسته ترین آموزش سرچ کنسول صورت ممکن برای موتورهای کاوش با صرفه نمایند. آن‌ها چهت نیل بدین غرض از ابزارهای مختلفی و متنوعی استعمال می نمایند. یکی‌از این ابزارها، گوگل سرچ کنسول میباشد. این ابزار تجهیزات مختلفی را در چنگ مدیران تارنما قرار داده و به کار گیری از آن مزایای مختلفی برای وبسایت به هم پا داراست. وجود تجهیزات متنوع سبب ساز گردیده تا محبوبیت به کارگیری از Search Console به طریق چشمگیری ارتقاء پیدا نماید.

اکنون وبسایت های بسیار متعددی از این ابزار برای بهبود شرایط خویش به کارگیری می نمایند. search console با ارائه سرویس ها متفاوت به شما این قابلیت را می‌دهد تا بتوانید تارنما خویش را به نیکی ارزیابی و نظارت فرمائید. در حالتی‌که صاحب و مالک یک تجارت آنلاین می باشید و از بسترهای گوناگون همانند سایت برای برندینگ و فروش تولید ها خویش به کار گیری می‌کنید، بی‌شک با ابزارهای متعددی برای مدیر بیزنس خویش شناخت دارید.

در بین هزاران ابزاری که برای رئیس بیزنس و بهبود بهینه سازی وجود دارااست، بعضا از آنان از التفات بالاتری منتفع میباشند. به نوعی که می بایست مطلقا به کارگیری از آن‌ها را در شیوه نامه خویش قرار دهید. یک کدام از شایسته ترین این ابزار ها، گوگل سرچ کنسول یا این که به عبارتی گوگل وبمستر تولز کهن میباشد. در‌پی با مقاله گوگل سرچ کنسول چیست و چه کاربردی دارااست؟ با شما یاروهمدم هستیم. همینطور در‌این مقاله یادگرفتن طرز نصب و تصویب وبسایت در سرچ کنسول را نیز به طور قدم به قدم گستردن داده ایم.

گوگل سرچ کنسول یا این که Google Search Console چیست؟


همان گونه که در بخش گذشته اشاره کردیم، یکی مهمترین ابزار های آیتم به کار گیری مدیران تارنما، ابزار گوگل سرچ کنسول میباشد. به کار گیری از این ابزار، مزیت های ویژه ای برای رئیس وبسایت به هم پا خواهد داشت. Google Search Console یک ابزار فوق العاده کار کشته میباشد که به مدیران وب سایت، این قابلیت را میدهد تا بتوانند شرایط seo صفحه های وبسایت خویش را نظارت نمایند.

با به کارگیری از این ابزار میتوانید خطاها مو جود در سایت را مشاهده کرده و نسبت به رفع آن مبادرت فرمایید تا براین اساس بتوانید مرتبه های بهتری در فهرست نتیجه ها گوگل دستیابی نمایید. با این ابزار می‌توانید تحلیل فرمایید که مقاله ها یا این که صفحه ها شما به صحت در گوگل اکران داده میشوند یا این که نه؟

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 204 تاريخ : سه شنبه 17 خرداد 1401 ساعت: 13:46


بیشتر متخصصان بهینه سازی می‌دانند که ارسال مهمان قادر است آموزش سرچ کنسول راهی خوب برای جذب بک پیوند باکیفیت باشد. البته آیا از پست مهمان برای ساخت قدرت مارک خویش نیز به کارگیری می‌کنید؟

در غیر این شکل، ممکن میباشد بعضا از مجال های سودآور را از دست بدهید.

حتی در‌حالتی که به تارنما خویش لینکی ندهید، تایپ کردن برای انتشارات مطلوب می‌تواند به شما یاری دهد در موضع ویژه خویش قرار بگیرید و در فیض مشتری تازه جذب فرمائید.

در‌پی تارنما ها و بلاگ هایی باشید که خوا‌نندگان آنان با مخاطبان غرض شما مطابقت و همخوانی داشته باشد و دنباله های اجتماعی آنها بتواند برای مارک شما ترافیک تولید نماید.

خلال این، میتوانید یک مولف را برای تایپ کردن محتوای سطح دارای تخصص استخدام نمایید که اسم تجاری شمارا بر روی نقشه قرار دهد و شما‌را تحت عنوان مرجعی در فضای خویش ثبت نماید. این می‌تواند بازدهی کبیر ساخت‌و‌ساز نماید، حتی بالاتر از آنچه از چندین بک لینک و پیوند اخذ می‌کنید.

 

5. شیوه یک سری کاناله را در پیش بگیرید.
حضور در کلیه جا یک رویه خوب برای دسترسی به مخاطبان بیشتر و ساخت سرو صدا برای اسم تجاری شما میباشد.

یعنی در تمامی جا حضور داشته باشید، رخ بوک، اینستاگرام، LinkedIn و حتی TikTok.

نکاتی وجود دارااست که میتوانیم از روش استراتژی بازاریابی محتوای Gary Vee تعیین کنیم:

تقسیم کردن
Vayner Media  عمل بزرگی در تقسیم محتوای متراکم به قطعات جاری ساختن میدهد تا از روش یک سری شبکه به بازار عرضه گردد.

این تکه های محتوا به طور کاملً قیمت کلیک دارا‌هستند و در جلب اعتنا بیشتر به اسم تجاری شما بسیار خوب کار می نمایند.

مقصود دوباره
بازاریابی محتوای مفید به معنای تولید محتوای جدید هر روز (یا این که حتی هر هفته) وجود ندارد.

در ازای، میتوانید از طرح کلی یکسان برای یک بخش از محتوا به کارگیری فرمائید تا محتوا را برای سیستم ادله های گوناگون تولید فرمائید.

مثلا، واپسین پست وب لاگ شما می‌تواند به راحتی تبدیل به اسکریپتی برای ویدیوی آینده YouTube شما خواهد شد که آن را در شبکه‌های‌اجتماعی به اشتراک می‌گذارید و به لیست نشانی اینترنتی خویش ارسال میکنید.

یا این که راهنمای قدم به قدم شما قادر است یک زمان پنج روزه پست الکترونیک باشد که از آن برای جابجایی مشترکان به زیر قیف فروش خویش استعمال می‌کنید.

آپ دیت محتواهای دیرین
با تجدید تغییر و تحول در محتوای کهن خویش و به اشتراک گذاشتن آن با مخاطبان تازه، آن‌ها را آپ دیت فرمایید.

شاید شما یک نوشته‌علمی دیرین در بلاگ داشته باشید که در اولِ نشر دوستداشتنی بوده میباشد، ولی در انتهای وب لاگ شما قرار گرفته میباشد.

آن را با داده ها تازه بالا ببرید و در شبکه های عمومی به اشتراک بگذارید تا بازدید جدیدی را به وب سایت خویش منتقل فرمائید.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 93 تاريخ : دوشنبه 16 خرداد 1401 ساعت: 13:38


در شرایطی‌که شما نیز یک اینترنت‌مستر یا این که دارای تخصص seo میباشید، آموزش سرچ کنسول پس سوای ‌تردید گوگل سرچ کنسول (Search Console) را می شناسید، با آن شغل کرده‌اید و با قابلیت و امکان‌های فراوان آن آشنا می باشید. این ابزار برای محاسبه بسط درجه وبسایت یا این که بقیه رسیدگی‌های ما یحتاج عنایت فوق‌العاده‌ای داراست.

افرادی که جدیدا وارد دنیای دیجیتال مارکتینگ گردیده‌اند یا این که در مسیر یادگیری seo یا این که طراحی وب سایت می باشند، ممکن میباشد با سرچ کنسول شناخت نداشته باشند. ما درین مقاله قصد داریم خلال معرفی و تعریف و تمجید این ابزار، تک تک جزئیات و نکات ریز و درشت آن را برای مبتدیان و اشخاص جدید وارد به عرصه seo توضیح دهیم. پس این مقاله اثر گذار را از دست ندهید.

 

معرفی گوگل سرچ کنسول
ممکن میباشد شما در قبلی با این ابزار به عنوان «Google Webmaster Tools» عمل کرده باشید. سرچ کنسول دسته‌ای از ابزارها و داده های عددی میباشد که به اینترنت‌مستران یاری می‌نماید، داده ها ظریف و جامعی درباره ی وبسایت خویش به دست آورند و آن را از جوانب متعدد گزینه تحقیق قرار دهند.

این ابزار تماما بدون پول بوده و همین فرمان سبب ساز آوازه و محبوبیت آن فی مابین سئوکاران در سراسر جهان شد‌ه‌است. همینطور این ابزار کاربری سادگی دارااست و کلیه‌ اشخاص حتی با سطح پایینی از علم انگلیسی میتوانند از کنسول جستجوی گوگل به کارگیری نمایند.

search console آحاد قسمت‌های یک تارنما را آیتم بررسی و رسیدگی ظریف قرار میدهد و از این شیوه به کارشناسان seo در رفع نقص‌‌های مو جود و بهبود حالت فعلی، یاری بسیار متعددی می‌نماید. این ابزار در شکل مشاهده هر نوع اختلال به ایمیلی که در آن تصویب کرده‌اید، پیام می دهد تا خلل به وجود آمده را در اسرع وقت حل فرمائید.

 

کاربردهای search console
یک کدام از اساسی‌ترین دلایل به کار گیری بسیار زیاد از سرچ کنسول کاربردهای منحصربه‌فرد به‌شخص و متفاوت آن میباشد که‌این قابلیت و امکان را به اینترنت‌مستران میدهد تا ضمن آنالیز داده‌های تارنما، به شناسایی آن بوسیله گوگل امداد نمایند. بعضا از مهمترین کاربردهای سرچ کنسول عبارتند از:

تسریع مجال موردنیاز برای ایندکس شدن وبسایت و صفحه ها تازه ساخت گردیده در آن
ارسال نقشه تارنما به گوگل
شناسایی حالت مکانی بازدیدکنندگان وب سایت
بررسی لغات کلیدی و کلماتی که مخاطب را به وب سایت هدایت کرده‌اند
ارزیابی کوشش مطلوب وب سایت برای موبایل همپا
شناسایی صفحه های دوستداشتنی یک تارنما
محاسبه پیوند‌های داخلی و فرنگی
نظارت لینک و پیوند‌های شکسته
شناسایی خطاها فنی اینترنت‌وب سایت
رسیدگی جايگاه تارنما در زمان فرصت
تشخیص وسیله گزینه به کارگیری استفاده کننده (کامپیوتر یا این که تلفن همراه).

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 219 تاريخ : پنجشنبه 12 خرداد 1401 ساعت: 15:09


وقتی که فعالیت seo تارنما را اعمال می‌دهید مورد نیاز میباشد که طی مقطع‌های آموزش سرچ کنسول هنگامی مشخص و معلوم، نتیجۀ شغل های خویش را ببینید. کاربرد گوگل سرچ کنسول در واقع اکران همین نتیجه ها میباشد. با امداد این ابزار کاربردی میتوانید یک بررسی کلی داشته باشید از اینکه تا چه اندازه در با صرفه‌سازی وبسایت عالی شغل کرده‌اید. درین نوشته‌علمی قصد داریم به نقش گوگل سرچ کنسول در باصرفه‌سازی وبسایت اشاره‌ای داشته باشیم و تا حدودی با خصوصیت‌های آن آشنا شویم. در شرایطی‌که به‌این سوژه عشق‌مند می باشید تا پایان همدم ما باشید!

ورژن نخستین گوگل سرچ کنسول


اولیه‌ازهمه می بایست درباره ی اسم این ابزار سخن کنیم. گوگل سرچ کنسول یکی ابزارهای بدون‌پول کمپانی Google میباشد آن که در مشت یوزرها قرار گرفته. این ابزار اصلی سال هاست که بین وبمسترها آیتم به کارگیری قرار میگیرد. کاربرد اساسی و مهم آن در سئو وب سایت میباشد. ورژن‌های قبل آن پیش‌خیس با اسم Google Webmaster Tools شناخته میشد. در سال 2015 کمپانی گوگل اسم آن را به Google Search Console تغییر‌و تحول اعطا کرد. این تغییر تحول فقط به اسم این ابزار ختم نمی شد بلکه در همین سال یک رابط کاربری نو و بهبودیافته نیز برای این ابزار معرفی شد. در‌صورتی‌که با عبارت رابط کاربری (UI) شناخت ندارید مقالۀ ما درباره ی رابط کاربری را از اینجا تفحص فرمایید.

اکثری از سئوکارهای سابق هنوز این ابزار را با اسم پیشین آن صدا میزنند. این تغییر‌و تحول اسم در برخی جاها به منوهای گوناگون نیز شیوع کرده ولی به‌طورکلی تأثیر چندانی در کاربرد گوگل سرچ کنسول نگذاشته میباشد. این ابزار کماکان به عبارتی شغل های کهن را اعمال میدهد. نکتۀ حیران‌کننده دیگری که در‌این اسم‌گذاری‌ها وجود دارااست "Bing Webmaster Tools" میباشد. شاید در جایی با این نام نیز عکس العمل کرده باشید فارغ از اینکه از کاربرد آن باخبر باشید. برای توضیح این ابزار بایستی نگاهی به موتورهای کاوش بیندازیم.

با اینکه گوگل به‌تیتر تعالی‌ترین موتور جستجوی اینترنت شناخته می‌گردد ولی Bing ساخته کمپانی مایکروسافت نیز درصد قابل‌توجهی از بازار را به خویش تخصیص داده میباشد. این موتور کاوش نیز یک ابزار برای ارائه گزارش داراست که به آن بینگ وبمستر تولز میگویند. کاربرد آن شبیه گوگل سرچ کنسول میباشد با این تفاوت که فقط گزارش‌های بینگ را به شما اکران می دهد. درحال حاضر که مقداری با این اسم‌ها و تفاوت‌های آن آشنا شدیم خوب میباشد نگاهی به کاربردهای گوگل سرچ کنسول در seo داشته باشیم.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 182 تاريخ : چهارشنبه 11 خرداد 1401 ساعت: 13:35


فعالیت اساسی seo عمل این میباشد که وبسایت خویش را آموزش سرچ کنسول برای موتورهای جست‌وجو با صرفه نماید. یکی‌از ابزاری که درین مسیر به سئوکاران یاری می‌نماید گوگل سرچ کنسول میباشد. این ابزار دارنده امکان‌های فراوانی میباشد که به وبمستران یاری می‌نماید شرایط بهینه سازی اینترنت‌تارنما خویش را پژوهش نمایند. براین اساس شما با به کارگیری از ابزار گوگل سرچ کنسول به‌ راحتی می توانید تارنما خویش را تجزیه‌ و محاسبه کرده و موقعیت بهینه سازی وب سایت خویش را تحقیق کرده و آن را بهبود ببخشید. در‌این نوشته‌علمی قصد داریم در خصوص اینکه گوگل سرچ کنسول چیست و اثر آن بر بهینه سازی به چه شکل میباشد حرف کنیم. بدین ترتیب درصورتی که به‌تازگی به دنیای seo گام گذارده‌اید توصیه می کنم تا انتهای این نوشته‌علمی یاروهمدم ما باشید.

گوگل سرچ کنسول چیست؟
گوگل سرچ کنسول (Google Search Console) یک ابزار مجانی و بسیار حاذق برای تجزیه‌وتحلیل seo وب سایت میباشد. این ابزار به مدیران تارنما یاری می‌نماید که یک چک ظریف از حالت وبسایت خویش داشته باشند و نقاط قوت و ضعف تارنما خویش را رسیدگی نمایند و ولی نقاط منفی وب سایت خویش را بهبود ببخشند. ابزار گوگل سرچ کنسول که پیش از اینً به گوگل وبمستر تولز دارای اسم و رسم بود سبب می گردد که مدیران وب سایت و سئوکاران اشتباهات وبسایت را ریلکس‌خیس تشخیص دهند و راهکار قابل قبولی برای رفع این ایرادات ارائه دهند و درنتیجه بتوانند در لیست حاصل گوگل حاصل بالاتری را استحصال نمایند.


گوگل سرچ کنسول چیست؟
ابزار Google Search Console به شما اذن می دهد که برای ارتقاء بازدید گوگل از تارنما یک استراتژی صحیح و اپلیکیشن‌ریزی‌گردیده تهیه و تنظیم نمایید. این ابزار به‌شکل آنلاین و به طور کاملً بدون‌پول، داده های عددی مختلفی مانند کلیدواژه‌های جست‌وجو گردیده، پیوند‌ها و بک لینک و پیوند‌های داده‌گردیده به وب سایت، صفحه های ایندکس گردیده در گوگل، خطاهای امنیتی و … را به شما آرم می دهد.

مزایا و وظایف گوگل سرچ کنسول
مشکلاتی که در اینترنت‌تارنما شما ایجادشده میباشد را به شما علامت می دهد.
لیست بک لینک و پیوند‌ها (وبسایت‌هایی دیگری که به شما پیوند داده‌اند) را به شما نشانه میدهد.
واحد سنجش مشاهده اینترنت‌وبسایت شما بوسیله یوزرها در نتیجه ها گوگل را به شما علامت میدهد و نماد می دهد که چه تعداد استفاده کننده از روش پیوند ورقه، چه تعداد مخاطب از روش کلمه ها کلیدی و یا این که کانال‌های مجازی وارد وبسایت شما گردیده‌اند.
اکران تعداد کلیک‌هایی که بر روی تیتر محتوا شما جاری ساختن‌گردیده میباشد.
اشتباهات AMP (مقصود AMP ارتقاء سرعت ارائه محتوا با استعمال از کدهای معمولی HTML میباشد.) را به شما نشانه میدهد. چنانچه دوست دارید بدانید که AMP چیست و چطور آن را روی وردپرس فعال کنیم؟ این نوشته‌علمی را استیناف فرمائید.
قابلیت تحقیق وبسایت مپ یا این که نقشه تارنما را برای شما مهیا می‌نماید.
صفحه ها پربیننده را در وب سایت شما به‌تیتر برگه دوست داستنی اکران میدهد.
تعداد بازدیدهای تارنما را به وسیله گوشی، رایانه و تبلت را به شما آرم میدهد.
امکان درخواست دادن برای ایندکس صفحه های و محتوای نو یا این که به‌روزرسانی گردیده در تارنما را برای شما آماده می‌نماید.
اطلاعاتی بی نقص درباره ی پیوند‌های داخلی و فرنگی وبسایت در چنگ شما قرار می دهد.
در شرایطی که هرزنامه‌ای در وبسایت شما پیدا خواهد شد آن را به شما اگاهی می دهد.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 240 تاريخ : سه شنبه 10 خرداد 1401 ساعت: 14:10


در‌صورتی‌که شما تالیف کننده اید ؟ یا این که مدیریت تارنما می باشید؟ چنانچه در ادامه قرار به دست آوردن در مرتبه های بالای گوگل می‌باشید؟

یک کدام از مهم‌ترین بخش های وب سایت شما وب لاگ آن میباشد، که نصیب قابل توجهی از مخاطبان تارنما شما از اون روش با تارنما شما آشنا میشن و seo وب سایت شما بهبود پیدا میکنه. برای اینکه محتواهای شما بتواند در جايگاه های بالایی در  SERP گوگل قرار بگیرد و استفاده کننده بیشتری رو جذب نماید، آنالیز های ابزار سرچ کنسول میتواند به شما یاری دهد. در پی نوشته‌ی علمی،  تکنیک های  سرچ کنسول را به شما فراگیری می‌دهیم تا بتوانید با به کار گیری از ابزار گوگل سرچ کنسول محتوایی جالب برای وب لاگ خویش بنویسین.

نرخ کلیک یا این که CTR چیست؟

یک کدام از مهمترین تکنیک های سرچ کنسول پژوهش حاصل CTR ( نرخ کلیک ) و کارایی برای بهبود نرخ کلیک میباشد. CTR  به ذکر معمولی یعنی تعدادی درصد از یوزرها بعداز جستجوی واژه کلیدی محتوای شما و مشاهده نوشته ی علمی شما در حاصل SERP گوگل، روی اون کلیک می کنن. مطلقا براتون سواله که:

وب لاگ
نرخ کلیک یا این که CTR چیست؟ ۱۵ طرز بهبود نرخ کلیک
بهبود نرخ کلیک
چرا بهبود نرخ کلیک سبب میشه در درجه بهتری قرار بگیرین؟
وقتی که استفاده کننده پس از جستجوی واژه و کلمه کلیدی متبوع خویش روی پیوند نوشته‌ی علمی شما کلیک میکنه، از نگاه گوگل یعنی محتوایی که نوشتین با واژه کلیدی تون مرتبط بوده و متن شما برای یوزرها موثر میباشد. براین اساس شما رو در سکو های بالاتری قرار میده تا مخاطبان بیشتری بتونن از محتوای شما استعمال کنن پس اینطوری شما از سرویس ها بهینه سازی به کارگیری کردین و میتونیم فیض بگیریم که بهبود نرخ کلیک عنایت بالایی داره.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 109 تاريخ : دوشنبه 9 خرداد 1401 ساعت: 15:46


Google Search Console (تا قبل از اینً Google Webmaster Tools نامیده میشد) آموزش سرچ کنسول یک ابزار سئو مجانی بر اساس اینترنت برای اینترنت مسترها میباشد تا داده های عددی فهرست بندی و خزیدن از Googlebot را ردیابی نماید و در عین هم اکنون معیارهایی را در جهت امداد به سئو سایت برای روءیت کرد ارگانیک ارائه دهد.

سرچ کنسول در بهینه سازی جهت تحقیق بر معیارها و کشف نگرش های تازه برای امداد به ارتقاء ردپای ارگانیک شما موثر است.


ظواهر کاوش
یکی او‌لین نصیب ‌های مهم کنسول جستجوی گوگل، قسمت «ظواهر کاوش» میباشد. این قسمت برای مدیران اینترنت‌ تارنما اصلی است که بدانند فعلا اینترنت ‌سایتشان چه گونه رویه ‌اندازی گردیده و در ورقه نتیجه ها موتور کاوش (SERP) اکران داده گردد. درین قسمت، داده ها مرتبط با نشان‌ گذاری ساختار یافته، کارت ‌های بی نیاز، بهبودهای HTML (داده ها ابرداده) و منش ‌اندازی صفحه های تلفن همراه تسریع ‌گردیده (AMP) وجود دارااست.

HTML improvements
در نصیب بهبودهای HTML دیدگاه هایی ارائه می‌گردد که هنگام سئو یک وبسایت بسیار اثرگذار میباشد. این قسمت میتواند طریقه هایی را در زمینه ی توضیحات متا تکراری و برچسب های تیتر علامت دهد. همینطور ذکر می ‌نماید که چه هنگامی محتوا غیر قابل فهرست‌ سازی میباشد که‌این دستور می ‌تواند در حق تقدم ‌بندی همت ‌های با صرفه‌ سازی شما تفاوت چشمگیری ساخت‌و‌ساز نماید.

جستجوی ترافیک
قسمت آتی در کنسول جستجوی گوگل، نصیب «ترافیک کاوش» میباشد. این نصیب اطلاعاتی درباره ی لغات کلیدی، معیارهای لینک و پیوند از منابع فرنگی و داخلی، هرگونه مبادرت دستی، معیارهای مقصود گذاری دربین المللی و قابلیت و امکان به کار گیری از موبایل را ارائه میدهد.

هر بخش در قسمت ترافیک کاوش اصلی میباشد، البته تجزیه و چک کاغذ Search Analytics بیشتر ایفا می‌گیرد. تب Search Analytics لغت ها کلیدی که وبسایت شما برای آن ها قابل اکران میباشد را نشانه میدهد. میتوانید صفحه را به یک سری زیربخش در بین کلیک ها، اکران ها، CTR و وضعیت تقسیم نمائید.

فهرست گوگل
سو‌مین نصیب در کنسول جستجوی گوگل، نصیب «ایندکس گوگل» میباشد. ورقه حالت فهرست هنگام تجزیه و نظارت بسیار اثر گذار میباشد که الگوی موقعیت فهرست وبسایت خویش را نظارت فرمائید.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 96 تاريخ : يکشنبه 8 خرداد 1401 ساعت: 14:12

هر کاری ابزارهای خودش را دارد. این قانون فقط درباره‌ی کارها و شغل‌هایی آموزش سرچ کنسول که در دنیای واقعی، و نه مجازی، انجام می‌شود صدق نمی‌کند. در فضای دیجیتال هم هر کاری ابزارهای خودش را دارد. برای مثال، ابزارهای طراحی سه‌بعدی نرم‌افزارهای طراحی هستند. دیجیتال مارکتینگ هم با اینکه از اصول و قواعد بازاریابی سنتی پیروی می‌کند، اما ابزارهایش دیجیتال و در فضای اینترنت هستند. 

ماجرای سئوی سایت اما کمی متفاوت است. سئو برای گوگل انجام می‌شود با اصول و قواعدی که گوگل مشخص می‌کند و با ابزارهایی که گوگل دراختیار کارشناسان سئو قرار داده است. این مقاله قصد دارد مهم‌ترین ابزار سئو- گوگل سرچ کنسول (Google Search Console)- را جامع‌وکامل معرفی کند و به سؤالات مهم درباره‌اش پاسخ دهد. 

اما قبل از معرفی ابزار کارْ اول باید کمی درباره‌ی سئوی سایت توضیح دهیم. اگر وب‌سایت شما ویژگی‌هایی را که گوگل مشخص کرده و برایش مهم است داشته باشد و تشخصیص دهد که کاربر در سایت شما بهترین و معتبرترین محتوا را پیدا می‌کند، سایت شما را در صفحه‌ی اول نتایج جست‌وجو قرار می‌دهد. 

سئوی سایت مجموعه اصول و نکاتی است که با کمک آن سایت شما به صفحه‌ی اول می‌رسد.(درباره‌ی این اصول و نکات می‌توانید محتوای سئو چیست؟ را در سایت ماز که از سایت‌های مرجع در سئو به‌حساب می‌آید، بخوانید.) اما، اگر بخواهید درباره‌ی سایت خودتان اطلاعاتی داشته باشید یا بدانید که از نگاه گوگل سایت شما چه مشکلاتی دارد؛ چه باید بکنید؟ 

دراینجاست که ابزارهای گوگل ازجمله گوگل سرچ کنسول به کمک شما می‌آیند. 

 

گوگل سرچ کنسول 
 

آنچه در این نوشته خواهیم داشت

سرچ کنسول (Google Search Console) چیست؟
گوگل سرچ کنسول چه می‌کند؟
چه کسانی باید از گوگل سرچ کنسول استفاده کنند؟
چگونه باید با سرچ کنسول کار کرد؟ 
قدم اول: ثبت سایت در سرچ کنسول 
قدم دوم: ثبت سایت‌مپ در سرچ کنسول 
قدم سوم: دیدن گزارش‌های سرچ کنسول 
قدم چهارم: استفاده از گزارش‌ها و رفع عیب‌ها و خطاها 
 URL inspection  
Removals
گوگل سرچ کنسول و Google Webmaster Tools
گوگل سرچ کنسول و گوگل آنالتیکس
جمع‌بندی و نتیجه‌گیری 
نویسنده
مهدیه اسماعیلی
سرچ کنسول (Google Search Console) چیست؟
Google Search Console is a free service offered by Google that helps you monitor, maintain, and troubleshoot your site’s presence in Google Search results.

گوگل سرچ کنسول سرویسی رایگان از گوگل است که به شما کمک می‌کند تا بر جایگاه سایت خود در نتایج جست‌وجوی گوگل نظارت کنید، تداوم ببخشید و مشکلات را برطرف کنید. 

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 270 تاريخ : شنبه 7 خرداد 1401 ساعت: 18:19


برای اشخاص اکثری پرسش میباشد که چرا بایستی از سرچ کنسول گوگل آموزش سرچ کنسول در تارنما خویش استعمال نمایند و مدام در پاسخ آنها یک جواب معمولی وجود دارااست: تجهیزات و ابزارهایی که در‌این کنسول گوگل وجود داراست، نقش متعددی در بهبود استراتژی‌های بهینه سازی و بازاریابی محتوایی شما خواهد داشت. در صورتی‌که شما صاحب و مالک یک سایت یا این که تجارت میباشید و می خواهید وبسایت خویش را برای گوگل با صرفه‌سازی نمائید، مسلماً می بایست با ابزار گوگل سرچ کنسول آشنا گردید و از آن به کار گیری فرمائید. گوگل سرچ کنسول یک ابزار بدون‌پول میباشد که بوسیله گوگل تشکیل‌شده و در چنگ عامه مردم قرار داده گرفته میباشد. این ابزار به شما اذن می دهد که سطح کیفی تارنما خویش را از نگاه بهینه سازی و حاصل آن ببینید و شغل‌های مایحتاج را برای بهبود فنی و محتوایی وبسایت اجرا دهید.

در‌حالتی که بدانید که به کارگیری همیشگی از سرچ کنسول گوگل در بلندمدت چه تأثیر مثبتی بر روی بیزنس شما و باصرفه‌سازی سایتتان خواهد داشت، مسلماً فعالیت با آن را خاطر میگیرید و به کار گیری از آن را در حق تقدم قرار می‌دهید. این کنسول میتواند ترافیک ورودی تارنما را از موتور جستجوی گوگل که وسیع ترین موتور کاوش در عالم میباشد، اندازه‌گیری نماید، به همین ادله این ابزار برای دیجیتال مارکترها و متخصصان seo بسیار پر ارزش و حیاتی میباشد. همینطور مجموعه فنی کارکشته می باشند از داده‌هایی که کنسول گوگل ارائه میدهد، برای رفع خطاها فنی وبسایت خویش به کار گیری نمایند. در  ادامه این مقاله از آکادمی کاپریلا با ما یار باشید تا داده ها بیشتری را درباره سرچ کنسول گوگل به دست آورید.

آنچه می‌خوانید:  نهفته کردن فهرست 
 1 سرچ کنسول گوگل چیست؟
 2 تاریخچه گوگل سرچ کنسول
 3 کاربرد گوگل سرچ کنسول چیست؟
 4 نصب سرچ کنسول گوگل
 5 مرور آخری بر گوگل سرچ کنسول
سرچ کنسول گوگل چیست؟
همانگونه که گفتیم گوگل سرچ کنسول (Google Search Console) یک ابزار بدون‌پول میباشد که تجهیزات متعددی برای بهینه سازی و باصرفه‌سازی وب سایت در آن قرار داده گردیده است. این خدمت بسیار کارآمد بوسیله گوگل ارائه میگردد که امداد متعددی را به دیجیتال مارکترها و صاحبان بیزنس آنلاین می‌نماید. با استعمال از این ابزار، وبمسترها و صاحبان تارنما‌ها می توانند سعی وب سایت خویش را در گوگل پایین لحاظ داشته باشند، نتیجه ها تغییراتی بر روی آن اجرا دهند را مشاهده کرده و یا این که سایت خویش را عیب‌یابی نمایند. برای استعمال از کنسول سرچ گوگل شما فقط نیاز دارید یک جیمیل داشته باشید، دامنه وبسایت خویش را بدین ابزار معرفی فرمایید و به نحوه‌ای که در پی توضیح داده گردد، مالکیت دامنه و تارنما خویش را پذیرش نمایید.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 107 تاريخ : پنجشنبه 5 خرداد 1401 ساعت: 13:31

هر اقدامی که با غرض بهبود مرتبه آموزش سرچ کنسول وبسایت در کاغذ حاصل کاوش صورت بپذیرد را seo تکنیکال می نامند. در تعریفی دیگر: بهینه سازی تکنیکال دربرگیرنده چک تارنما به وسیله ربات های گوگل یا این که Crawl، ایندکس شدن صفحه ها بوسیله گوگل و پردازش این مفاد برای رسیدگی اثر آن ها بر جايگاه وب سایت میباشد.

در بهینه سازی تکنیکال می بایست به‌این سوالهای جواب دهید:

آیا ربات های موتورهای کاوش می‌توانند صفحه ها وب سایت شما‌را پیدا نمایند؟ برای رسیدگی این مورد می بایست در باره موقعیت کدهای وب سایت، نقشه وبسایت، داده ها ساختار صفحه ها تارنما، فولدر robots.text تفحص نمایید.
آیا ربات های موتورهای کاوش می توانند صفحه های تارنما شمارا ایندکس نمایند؟ برای جواب به‌این زمینه می بایست در باره متا تگ Robots رسیدگی فرمایید.
آیا ربات های موتورهای کاوش قوی به رندر کردن صفحه ها وب سایت شما می‌باشند؟ مسائلی مانند قابلیت و امکان رندر شدن پوشه های جاوااسکریپت، صفحه ها داینامیک، سرعت تارنما، را می بایست برای جواب به‌این پرسش بازرسی کرد.
آیا ربات های موتورهای کاوش توانمند به شعور محتوای صفحه ها شما می‌باشند؟ برای جواب به‌این پرسش می بایست درباره structured data و وبسایت Schema.org و قابلیت و امکان درسترسی به کدهای HTML بازرسی فرمائید.
آیا شما به موتورهای کاوش داده ها صدق برای مرتبه دهی به محتوای خویش ارسال میکنید؟ مواقعی در زمینه‌ی با تگ های canonical و شیت بندی ها را برای جواب بدین پرسش بایستی رسیدگی کرد.
آیا این برگه قیمت سکو گیری را داراست؟ مواقعی مانند محتوا، رابطه محتوا با کلمه ها کلیدی، اعتبار، HTTP، UX، تعامل تارنما با گوشی، سرعت بار گذاری وبسایت، بایستی برای جواب بدین پرسش گزینه رسیدگی قرار گیرد.

فراگیری بهینه سازی تکنیکال
یادگیری و یادگرفتن یک روند میباشد که سه مرحله ذهنیت، علم، کاربرد را در بر می گیرد. ولی بیشتر شما صرفا به نصیب علم تمرکز دارید. عامل ناکامی نیز اکثر زمان ها همین میباشد. برای یادگیری بایستی به هر سه نصیب دقت داشت. صحیح مانند سه چرخه ای که نمیتوان با یک چرخ آن را به مقصد رساند. یادگرفتن را هم صرفا با علم نمی اقتدار به مقصد رساند.

ذهنیت صحیح برای یادگیری بهینه سازی تکنیکال
اولی نکته این میباشد که شما بعنوان یک seo شغل یا این که یک مدیریت تارنما همگی چیز را نمی دانید. در‌حالتی که جايگاه سایتی افت نموده است و استدلال آن را نمی دانید او‌لین گام آن میباشد که بگویید اینجانب عامل این افت را نمی دانم. شما تحت عنوان بهینه سازی عمل یا این که مدیریت تارنما وظیفه فهمیدن همگی چیز را ندارید بلکه وظیفه دارید عامل این اشتباهات را پیدا نمائید. بهینه سازی مانند علم ها دیگر وجود ندارد این دانش همواره در اکنون تغییر‌و تحول میباشد و همواره می بایست در درحال حاضر یادگیری بود.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 157 تاريخ : چهارشنبه 4 خرداد 1401 ساعت: 18:48


Google Search Console ابزاری بدون پول و قوی میباشد که به وسیله گوگل تاسیس شده است آموزش سرچ کنسول تا به دارندگان سایت یاری دهد تا ببینند گوگل سایت آن‌ها را چه طور می بیند. متأسفانه، بیشتر مشاغل نمی دانند که چه طور می‌توانند از اقتدار بی نقص سرچ کنسول گوگل برای ارتقا بازدید وبسایت خویش استعمال نمایند. یادگرفتن سرچ کنسول گوگل برای کلیه استخراج و شغل های مبنی بر اینترنت مایحتاج میباشد. درین نوشته‌ی‌علمی، ما به شما نشانه خوا هیم بخشید که چه‌طور از Google Search Console برای بهبود seo تارنما خویش و داشتن بازدیدکنندگان بیشتر به کار گیری فرمائید.

گوگل سرچ کنسول چیست؟
Google Search Console ابزاری مجانی میباشد که بوسیله Google ارائه می‌شود تا به دارندگان سایت یاری دهد حضور تارنما خویش را در حاصل جستجوی گوگل در دست گرفتن و مراقبت نمایند.

این ابزارُ داده های بازاریابی ضروری را آماده می نماید که برای آغاز به ردیابی از روز اولیه نیاز دارید. همینطور به شما درباره‌ی ایرادات، مسائل امنیتی و خطاها ایندکس کردن که ممکن میباشد بر جايگاه بندی کاوش در وبسایت شما تأثیر بگذارد، هشدار میدهد.

برای ارتقا بازدید تارنما خویش میتوانید از یادگرفتن سرچ کنسول گوگل و آحاد این داده ها در استراتژی بهینه سازی وردپرس خویش به کار گیری فرمایید.

بخش ناگوار این میباشد که اکثر مشاغل از توان بی نقص Search Console استعمال نمی‌کنند، چون اکثر آنان فکر‌میکنند تنها اضافه کردن سایت خویش به سرچ کنسول کافی میباشد.

شغل های بیشتری وجود دارااست که میتوانید ایفا دهید.

در صورتی از آحاد خصوصیت های قدرتمندی که Google Search Console ارائه می‌دهد به کار گیری نمی‌کنید، خیلی چیزها را از دست می دهید.

خوشبختانه، ما اینجا هستیم تا امداد کنیم. ما این فراگیری سرچ کنسول گوگل را نوشته ایم تا به شما یاری دهد سایت خویش را مانند یک ماهر پرورش دهید.

مرحله 1. اضافه کردن سایت خویش به  Google Search Console
در او‌لین مرحله از فراگیری سرچ کنسول گوگل تصویب وبسایت در سرچ کنسول را فراگیری میدهیم. در‌حالتی که تا قبل از اینً اینگونه کاری نکرده اید، بایستی تارنما خویش را به Google Search Console اضافه فرمائید. حقیقتاً معمولی میباشد و صرفا یک‌سری دقیقه زمان خواهد برد.

کافی میباشد به تارنما کنسول جستجوی گوگل بروید و بر روی دکمه Start Now کلیک نمایید.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 235 تاريخ : دوشنبه 2 خرداد 1401 ساعت: 14:01